nettizdagbok

Alla inlägg under april 2011

Av Nette - 25 april 2011 20:57

Trodde inte jag skulle komma hem idag.. jäklar va arg jag varit hela dagen.

Började med att vi skulle ta bussen hem från mina föräldrar idag.. vid kl 10.50

Vi gick till busshållplatsen så vi var där vid 10.40

När sen klockan är 11.20 har bussen fortfarande inte kommit.

Visst att en buss kan bli sen av olika anledningar är OK.

Klockan blir 11.30 ingen buss.. sen 11.40 ingen buss..

När klockan är 11.50 går vi tillbaka till mina föräldrar,, jag är då arg som ett bi.. *morr*

Jag ringer upp blekingetrafiken och killen jag får prata med efter en väntekö på nästan 10 min är så otrevlig och tänker inte hjälpa mig.

Jag måste söka ersättning på deras hemsida.. där läser jag att man måste skicka med biljetten till dom för att då kanske få ersättning..

Hur i HVETE man ska kunna skicka med en biljett från en buss som inte kommit..

Då säger min bror ring till KLT och kolla med dom.

Där svarar dom direkt.. killen som svarar är otroligt trevlig och hjälpsam.. hur lätt är det att vara arg då.. *suck*

Han frågar vilken adress jag är på..ber mig vänta lite.. efter nåra minuter kommer han tillbaka och säger En taxi är på väg..

Jag ska inte heller betala något för taxiresan till karlskrona..

eftersom det var dom som gjort fel mm.

Genast blev jag gladare igen.. även om mamma hade velat ha oss kvar en vecka till :)

Älskar verkligen min mamma!!

Vi var iaf hemma i stan vid 15 tiden..

Trötta och griniga..och hungriga.. så det blev en kebabtallrik till middag..

 

Nu kollar jag på finalen i körslaget...strax sängen..eftersom jag börjar i Hoby imorgon... ska bli skönt..

 

Tack och hej...leverpastej

Av Nette - 23 april 2011 06:58

Vill bara önska er alla en riktigt Glad Påsk.

  

Sitter ute på mina föräldrars alltan och röker. 

Klockan är bara 7 och jag vaknade med sån huvudvärk, fast det har jag haft nåra dagar nu.. jobbigt värre.. men det går väl över snart får jag hoppas.

 

Igår var jag, lillebror och Ellen nere vid havet och grillade korv över öppen eld. Hur mysigt som helst. Vi var där nere ett par timmar. Kommer upp lite kort senare..det lovar jag..

 

I torsdags var det sista dagen på jobbet.. både skönt och inte.. För jag kommer sakna mina knasiga jobbar kompisar. men jag får väl gå ner dit någon dag och terra dom. :) har iaf några av dom på fejjan så man kan hålla kontakten iaf..

 

På tisdag börjar jag i Hoby igen. Ska bli himla skönt. behöver verkligen detta. Även om det inte är samma grupp eller ledare som i höstas. Men kommer iaf få träffa några av dom där.

 

Nu ska jag dricka upp min treo och gå in och leta upp min kamera..

 

Hörs senare idag.. Puss Hej!!

Av Nette - 23 april 2011 06:58

Vill bara önska er alla en riktigt Glad Påsk.

  

Sitter ute på mina föräldrars alltan och röker. 

Klockan är bara 7 och jag vaknade med sån huvudvärk, fast det har jag haft nåra dagar nu.. jobbigt värre.. men det går väl över snart får jag hoppas.

 

Igår var jag, lillebror och Ellen nere vid havet och grillade korv över öppen eld. Hur mysigt som helst. Vi var där nere ett par timmar. Kommer upp lite kort senare..det lovar jag..

 

I torsdags var det sista dagen på jobbet.. både skönt och inte.. För jag kommer sakna mina knasiga jobbar kompisar. men jag får väl gå ner dit någon dag och terra dom. :) har iaf några av dom på fejjan så man kan hålla kontakten iaf..

 

På tisdag börjar jag i Hoby igen. Ska bli himla skönt. behöver verkligen detta. Även om det inte är samma grupp eller ledare som i höstas. Men kommer iaf få träffa några av dom där.

 

Nu ska jag dricka upp min treo och gå in och leta upp min kamera..

 

Hörs senare idag.. Puss Hej!!

Av Nette - 16 april 2011 23:02

Detta va sista chansen du fick..

Kommer aldrig mer att lita på dig igen..

Alla lögner jag trott på..

Det gör så ont i mitt hjärta..

KROSSAT!!

Men det finns nog 1 som är nöjd nu iaf..

 

Av Nette - 12 april 2011 23:14


Sitter här och tänker på dig syrran..

Har tårar i ögonen..

Saknar dig så grymt mycket..

Kan se dig framför mig när vi pratar i telefon och samtidigt sitter på fejjan och spelar Farkle..

Som vi skrattade då..

Det var min lott i livet att slå dig i detta spel.. hade inte spelat det sen du gick bort förrän i förra veckan.

Då jag insåg att vår älskade lillebror spelar det och jag kände ett behov av att spöa skiten ur han.. *hihi*

Önskar jag kunde skicka ett brev till dig..där jag kunde berätta allt som hänt och hur jag känner mig..

Finns så mycket jag vill berätta för dig..

   Älskar dig för alltid!!       

Av Nette - 10 april 2011 21:31

Har vart full av både bra och dåliga saker..

 

Måndag: 

Då började jag min praktik på Pilen. Glad att få nåt att göra. Många trevliga människor och massa skratt :)

 

Tisdag: 

Ännu en dag på praktiken. Känns i kroppen att man inte gjort något på länge. Ont i ben och fötter *ajje*

Fick också oväntat besök *trevligt* Kjell dök upp som gubben i lådan. Riktigt mysigt att få ha han hos mig en hel natt. Var länge sen..     

 

Onsdag:

En väldig jobbig dag, men glad att jag har mina jobbarkompisar. Idag är det 6 månader sen syrran gick bort. Kände saknaden mer när jag satt hemma ensam på kvällen.. Ville helst bara gömma mig under täcket och sova en vecka.   

 

Torsdag:

Hade jag lite mys med Ellen eftersom hon skulle till Ewa i helgen. Fortfarande väldigt ont i kroppen.. <men det går väl över :)

 

Fredag:

Fick jag veta att jag får börja Liv i Livet igen vecka 17 *jippie* Får börja i Hoby igen.. Känns helt underbart..    Längtar som bara den. Hoppas bara den gruppen blir lika bra som förra.. Saknar mina GIRLS jätte mycket!!

 

Lördag:

Är en stor dag.. Lillebror fyller 21 år.. Stora killen nu.. Oj vad åren går fort..

Grattis brosan!!     

 

Söndag:

Ja det är idag det,, bara massa tvätt så långt ögat kan nå..URK!!! Men nu är det iallafall klart *stolt* Strax dax för sängen..jobb imorgon igen.

Fick mat av min granne också.. Hemlagad Thaimat *mums* Massa gott men väldigt starkt,,

Har också vart massa svordomar och ilska idag..     

 

Detta var min vecka i korta drag.. Hoppas ni fått lite att läsa nu..

NU SKA JAG SOVA.. GODNATT MINA VÄNNER!!!!

Av Nette - 2 april 2011 17:30

Känner igen mig i denna låt.. ryser när jag hör den.. får ont i hjärtat..   



Måste göra nåt åt detta.. vill inte må så här... trodde verkligen inte detta.. mitt hjärta blöder.. vet inte vad jag ska göra längre..

Önskar du kunde tala om detta för mig.. borde jag lyssna på mitt hjärta eller borde jag lyssna på alla andra!?!?!

Om jag lyssnar på vad Ellen vill så vill hon samma som mig.. men det hjälper ju inte när du inte kan tala om för mig vad du vill..

Snälla prata med mig..



Av Nette - 2 april 2011 09:51

Men mitt liv står still..

Saknaden är för stor..

Orkar inget just nu..

Inte ens kaffet smakar bra eller mina cigg..

Vill bara lägga mig under täcket och gråta..


 

Presentation


Här får ni läsa om mina tankar, dagar och annat som händer i mitt liv.
Läs och njut, kram!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

nettizdagbok

Ovido - Quiz & Flashcards