nettizdagbok

Direktlänk till inlägg 2 januari 2013

Årets första blogg

Av Nette - 2 januari 2013 23:52

God fortsättning på det nya året, får jag väl börja med.

Hoppas alla hade en trevlig jul och nyår.

Det hade jag..

Men inte min lilla gullunge.

Som ni flesta vet åkte hon på Vattkoppor på självaste julafton.

Inte alls kul.

Hon tyckte från början att det var den SÄMSTA julafton hon haft.

Tills hon öppnade alla sina paket..

Snacka om att vi lyckas skämma bort henne.

Hon fick precis allt hon önskade sig.

Hon fick även en julklapp av sin klasskompis Abbe.

Det blev en liten chock, för det visste hon inte ens om.

För jag och mormor lyckades smuggla hem den efter skolavslutningen i kyrkan :D


Nyår firade vi hemma hos mamma och pappa.

Min lillebror H och hans fru A va hemma från Danmark.

Det var otroligt skönt att få träffa dom.

Synd bara att dom inte hann komma och se hur vi bodde nu.

Men det får vi ta nästa gång dom kommer hem.   


Idag har jag, hönan, sambon och lillebror P vart i kalmar.

Blev lite shoppande där.

Jag fick en ny dator.. älskar min sambo..

Så nu tar det inte typ 100 år innan nåt händer..

Känns skönt att ha en dator som funkar som den ska nu när skolan snart startar.


Har oxå idag skickat in min ansökan till CSN.. så det nog hinner igång till skolan börjar.

HEJA HEJA!!! SKYNDA SKYNDA!!!


Kom idag på att jag faktiskt saknar mina goa jobbarkompisar, så jag va tvungen att titta in där när jag skulle lämna min t3.

Så jag får min lilla lön till skolan börjar :)

Där fick Linnea en jätte kram, bara för att hon e så söt och go   



Tillbaka till min dator... fattar inte hur jag ska fixa denna.. den har Windows 8     

Jäkla vad jobbigt det är.. men det kommer nog funka så fort man lekt lite med den.



Nej nu gnäller sambon på att jag faktiskt är uppe fortfarande..brukar sova vi denna tid.

Men vad gör man inte för sin nya dator och blogg... haha


Hörs en annan dag... tack och adjö

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nette - 24 juli 2013 14:10

Lägger ner denna nu.. tack för mig

Av Nette - 14 januari 2013 22:17

Då har man vart i bråk med CSN. Fast det slutade bra iaf. Dom erkände sitt egna misstag.. och det var jag inte beredd på.   Fick brev av dom vad det var dom saknade idag för att kunna godkänns mitt nya lån. Då saknades info om min inkomst f...

Av Nette - 12 januari 2013 21:03

Ja det kommer jag verkligen göra.. Sakna alla på jobbet när skolan börjar.. Inte så att jag inte kommer jobba under tiden.. för det kommer jag göra. Så fort jag har tid iaf. Men inte lika mycket som jag gjort tills nu.. Jag hoppar som ni ve...

Av Nette - 12 januari 2013 11:51

Här kommer lite gamla kort som jag hittade på en cd-skiva. Vad jag satt och log när jag såg dom. Alla minnen bara dök upp                     ...

Av Nette - 10 januari 2013 21:56

Gick nyss in på min sida hos CSN. Vad hittar jag då?!?! Jo ett litet gulligt meddelande där det stod, "Vi behöver fler uppgifter för att kunna besluta om din ansökan. För att kunna få studiemedel måste du därför svara på det brev vi skickat til...

Presentation


Här får ni läsa om mina tankar, dagar och annat som händer i mitt liv.
Läs och njut, kram!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

nettizdagbok

Ovido - Quiz & Flashcards