nettizdagbok

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2012

Glömde skriva..

Av Nette - 14 oktober 2012 20:40

För en vecka sen (6/10) var det 2 år sen min stora syster gick bort.

Tänk vad tiden går fort..ibland allt för fort.

Saknaden är fortfarande lika stor och det händer att man ibland inte tror det är sant.

Finns gånger man bara vill ringa och prata med henne.

Berätta saker som hänt eller hur man känner och mår.

Finns ju faktiskt saker som jag bara kunde prata med henne om.


       


Som tur va jobbade jag den dagen och det kändes skönt..

För då hade man inte tid att sitta och tänka.

Men jag vet att hon är stolt över mig nu.

Alla svårigheter som jag faktiskt klarat av att lösa.

Även alla bra saker jag fixat.

Som att faktiskt hittat ett jobb jag älskar och som gjort att jag ska börja studera till unersköterska.

Att jag träffat världens goaste kille och är super lycklig.

Allt detta som jag önskat mig men aldrig trott skulle få.

Den lyckan hon hann få innan hon gick bort, som hon va värd efter allt hon gått igenom.


Men jag vet att hon är hos oss och att hon ibland sparkar mig i rumpan för att orka.

Det är jag jätte glad över..



Jag Älskar Dig Bodil För Alltid!!!

 
 
Ingen bild

Ulrica

14 oktober 2012 23:19

Så fint skrivet. Jag tänker på henne dagligen, och saknar henne otroligt. O precis som du skriver, så vill jag bara ringa henne, för o pratat om allt. Hon var en så trygg godhjärtad vän. Bli helt tung i kroppen nu och tårarna vill bara spruta. kramar om!!

 
Ingen bild

maria

15 oktober 2012 05:58

<3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nette - 24 juli 2013 14:10

Lägger ner denna nu.. tack för mig

Av Nette - 14 januari 2013 22:17

Då har man vart i bråk med CSN. Fast det slutade bra iaf. Dom erkände sitt egna misstag.. och det var jag inte beredd på.   Fick brev av dom vad det var dom saknade idag för att kunna godkänns mitt nya lån. Då saknades info om min inkomst f...

Av Nette - 12 januari 2013 21:03

Ja det kommer jag verkligen göra.. Sakna alla på jobbet när skolan börjar.. Inte så att jag inte kommer jobba under tiden.. för det kommer jag göra. Så fort jag har tid iaf. Men inte lika mycket som jag gjort tills nu.. Jag hoppar som ni ve...

Av Nette - 12 januari 2013 11:51

Här kommer lite gamla kort som jag hittade på en cd-skiva. Vad jag satt och log när jag såg dom. Alla minnen bara dök upp                     ...

Av Nette - 10 januari 2013 21:56

Gick nyss in på min sida hos CSN. Vad hittar jag då?!?! Jo ett litet gulligt meddelande där det stod, "Vi behöver fler uppgifter för att kunna besluta om din ansökan. För att kunna få studiemedel måste du därför svara på det brev vi skickat til...

Presentation


Här får ni läsa om mina tankar, dagar och annat som händer i mitt liv.
Läs och njut, kram!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

nettizdagbok

Ovido - Quiz & Flashcards