nettizdagbok

Alla inlägg under oktober 2011

Av Nette - 22 oktober 2011 20:20

Im so happy now.. i didnt think im going to get a answer,,.. but i did..

I have a BIG smile in my face right now.

I write a e-mail to my Idol today when i watch her on Tv..

I saw the finale and got tears in my eyes.. i really love this woman..

And im going to miss her show...she will allways got a place in my heart..

 

 

She made my evening,, Thx Oprah!!!

Av Nette - 16 oktober 2011 19:47

Har bara en sak att säga..


IDA SEVE, DU ÄGER!!!!!

 

Du kommer att fixa detta. Vi heja på dig varje söndag!!





Av Nette - 8 oktober 2011 20:17

Sitter jag här i soffan och funderar...tankarna går runt och runt..

Tur är väl att Ellen gått och lagt sig.. för vi ska upp jätte tidigt imorgon.

Vi ska vara vid kapellet vid kl 9.15 imorgon  för Kids ska sjunga på gudstjänsten.

Och eftersom Ellen sjunger i den kören så ska hennes stolta mamma gå och lyssna.

Ska nog ta något kort oxå..om jag vågar.. :)

 

Idag fick jag hem min ved. så det var bara att kasta in om det börja regna..

Oj som vi staplade.. himla nöjd är jag iaf.. för allt är inne..

    Ellen va jätte duktig som hjälpte till.. är så stolt över henne..

LOVE!!!!

 

Har oxå kommit underfull med att jag saknar 4 töntar i Linköping. Önskar jag kunde åka upp till min Babe och pojkarna.. Fast om jag har tur kommer hon och Lulle ner och hälsar på..

  Är så tacksam att du finns i mitt liv igen.. känns som du aldrig lämnat det.. den enda anledningen man ser det på är att våra barn VUXIT...

Älskar er så mycket och saknar er jätte mega mycket!!!

Av Nette - 8 oktober 2011 17:31

Fick verkligen tårar i ögonen när jag såg denna.

Kände att jag behövde sprida den vidare..

 

Av Nette - 7 oktober 2011 08:20

Igår var en jobbig dag för mig och min famlij.. vi mådde allt lite dåligt..

Det hade gått ett år sen vi miste min stora syster Bodil.

Detta är ett år som har gått väldigt fort..och det kändes fruktansvärt.

När jag igår va på jobbet så är jag glad att jag kunde stå för mig själv.

Jag stod inne i ett rum och diskade hela förmiddagen. då kunde jág tänka och låta tårarna rinna utan att någon såg.

 

Det blåste och regnade hela dagen igår.. så när vi kom hem till mamma och pappa såg vi ut som 2 dränkta katter.. haha

Vi åt middag och senare åkte vi till kyrkgården med blommor och ljus.

Tyvärr glömde jag ta ett kort..för vi hade hittat ett sånt fint gravljus i form av ett hjärta.

Men jag och Ellen tände ljus ute på alltan när vi kom hem som vi gör varje kväll.

  Älskar och saknar dig syrran!!!

 

Inatt har både jag och Ellen sovit dåligt.. Jag har vaknat flera gånger och Ellen legat och hostat som en galning.

Så hon fick stanna hemma idag.. så nu sitter hon på sitt rum och sjunger.. hehe.

Själv ska jag fixa lite kaffe och försöka få ordning här hemma..måste dammsuga och senare elda upp lite..

Av Nette - 1 oktober 2011 20:50

Har vart väldigt duktig idag.

Tvättat en maskin tvätt och hängt den att torka ute.. kläderna luktar så gott då.

Började också rensa runt björkarna på tomten.. sågade bort alla grenar som va närmast marken..

Sen gav jag mig på den dära björken som stod närmast ytterdörren..som jag retat mig på sen jag flytta in..

Den är nu ett minne blott :):)

  Före (bild ovan) Efter (bild nedan)

   tomten kan nog bli riktigt fin om jag forts :)

Syrran kom och hit och kidnappade Ellen över natten.

Känns just nu som en riktigt bra ide.. för jag har haft en fruktansvärd huvudvärk...där värken gått ner i nacken som att någon sticker in knivar..

Mår lite bättre nu när jag sovit nån timma.

 

Nu en kopp kaffe..sen kolla lite på tv.. HEJ SÅ LONG!!!

Av Nette - 1 oktober 2011 09:36

Fick värsta braiga iden nu på morgonen.. vill träffa min syster.. så jag skickade ett sms och bad henne ringa mig när hon vaknade.

För jag insåg att klockan inte ens hade blivit 9.. :)

Tänkte tagit bussen hem till dom. Men den planen funkade inte riktigt.. haha

Dom va på väg bort.. *morr*

Men jag älskar henne ändå...kanske..när hon sover *fniss*

Nej jag älskar alla mina syskon jätte mycket..

Bättre lycka nästa gång.. :)

Sa iaf att dom kunde titta förbi på en kopp kaffe när dom va på väg hem.. så vi får väl se om vi får FIN BESÖK senare idag.

 

Ska strax gå ner till Lindbergs här i Bergkvara, för som nyinflyttad i kommunen bjuder dom på en Fogsvans vid första besöket.. HAHAH

För jag har ju ALDRIG vart där innan... jag dör av skratt.. fast en såg är alltid bra att ha.. Ska ju faktiskt såga ner en björk som står utanför dörren..

På måndag börjar jag min praktik/jobb på Vågen.. ska bli intressant.. hoppas jag kommer trivias.. fast det kommer ju inte vara som Pilen i Karlshamn..

För Skrället jobbar ju inte här..så jag kommer ju inte ha henne att jävlas med.

Kommer iaf jobba 8-12.30 nu i början..för jag måste ju få fritids innan tiden kan öka.

Gick himla fort att få nåt att göra i denna kommun.. har ju faktiskt bara bott i Bergkvara 1 månad nu.

 

Nej nu ska jag dricka en kopp kaffe sen fixa till håret..sen ut i solen..

 

Hej så looooong alla

Presentation


Här får ni läsa om mina tankar, dagar och annat som händer i mitt liv.
Läs och njut, kram!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

nettizdagbok

Ovido - Quiz & Flashcards