nettizdagbok

Alla inlägg under augusti 2011

Av Nette - 31 augusti 2011 16:39

Då har vi flyttat och kommit i ordning..om man räknar bort några tavlor..

Vi trivs kanon bra.

Visst är det ovant att bo i hus och höra alla skumma ljud som man inte är van vid..men det blir bättre och bättre..

Bilder kommer upp snart även om det finns bilder på Fb..

 

Ellen trivs kanon bra i sin nya skola och med sin nya fröken. Hon tycker att hennes nya fröken är bra eftersom hon inte skäller hela tiden som hennes gamla...

 

Sitter här med med Ellen och min lillebror och kollar på tv. Ska bjuda lillebror på pizza ikväll..eller typ NU.. Vi börjar bli hungriga..

 

Skriver mer senare!! See u later all!!

Av Nette - 25 augusti 2011 22:04


Sommar kort


      


 Glömt säga en annan sak oxå... :)

 Pratar med en GALEN norrman :) Nej han är en himla go kille..även om jag inte alltid förstår vad han skriver.. :):)


Nej nu ta en kopp kaffe... bye bye!!!


      Kunde inte låta bli

Av Nette - 25 augusti 2011 21:45

Igår tog jag ett beslut som jag satt och fundera på långt och länge..

Men det var det bästa beslut jag tagit på väldigt länge..

Tog kontakt med en gammal kompis på Fb.. det var nu 3 år sen vi hade kontakt..

Vi blev osams över en liten skit sak..men vi har nu mognat bägge 2..

Jag trodde ärligt inte hon skulle svara mig..om hon nu gjorde det så trodde jag hon skulle be mig FARA OCH FLYGA!!!

Men det gjorde hon inte.. Tack Babe!!!  Fan vad jag saknat dig o pojkarna..

Idag när vi pratade kändes det som vi aldrig vart ifrån varandra.. För mig kändes det som vi pratat igår.. Vill alltid ha dig/er kvar i mitt liv..

Älskar dig lika mycket nu som då!!! FÖRLÅT igen!!!!

Presentation


Här får ni läsa om mina tankar, dagar och annat som händer i mitt liv.
Läs och njut, kram!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

nettizdagbok

Ovido - Quiz & Flashcards