nettizdagbok

Alla inlägg under juni 2011

Av Nette - 29 juni 2011 19:15


Saknar dig så mycket syrran!!

Älskar dig över allt annat..

Av Nette - 28 juni 2011 22:54

För alla som får det... ibland är livet underbart... vet iaf att jag längtar till måndag...

 

Inget vet..det jag vet..en HEMLIGHET *sjunger*

 

Oh la la la, i love you baby...

Oh la la laaa, love me tonight *sjunger mer*

 

Av Nette - 28 juni 2011 22:48

Kändes iaf inte bra att läsa..inte gått 1 år... gjorde iaf ont i mitt hjärta..

Men jag bestämmer inte..och det kanske är bra..

 

Av Nette - 20 juni 2011 22:25

Ville bara tala om att jag älskar min underbara dotter..

Hon är bara så underbart härlig.

Hon har sina kommentarer..som gör att man inte kan göra annat än le.

    

 

Hade tänkt erkänna en sak oxå..men det sitter långt inne just nu..

Är intresserad av en kille..men just nu vet jag inte.. allt jag gör, säger eller skriver är visst fel.

Men han har fångat mitt hjärta och det vet han om.

Fast man håller inte på såhär ändå.

NEEEEEEEEEEEEEJ jag är inte felfri..och har aldrig påstått det.

Jag gör fel hela tiden..

 

Imorgon beställer jag mina biljetter till Norping.. och på måndag drar vi upp en vecka.

Hälsa på min goa vän Linda och hennes hulliganer till barn.. but i LÖÖÖÖÖÖÖV dom anyway..

 

 

Godnatt!!

Av Nette - 16 juni 2011 08:54

Har ingen ork att skriva idag.. mår lite blä.. av många anledningar..

Men lägger in lite bilder ist.. Enjoy them!!!

         

Av Nette - 9 juni 2011 22:57

Har inte haft ork eller lust att skriva på ett tag..

Har hänt mycket som gjort att jag bara lagt ner..

Men ska försöka bättra mig..

 

Först vill jag bara tala om att jag SAKNAR alla från kursen. Känns skumt att vi slutade förra veckan och att man nu går hemma igen..

Kan vi inte backa tillbaka tiden.. SNÄLLA!!!

6 veckor gick för fort.. :(

 

Har också vart hemma hos mamma och pappa några dagar.. Älskar er alla!!! <3

 

Vad ska man nu skriva?!!?!

 

Va i skåne för ett tag sen.. det var trevligt.. synd bara helgen gick för fort.. Men det kommer nog fler tillfällen får jag hoppas..

 

Imorgon slutar Ellen skolan.. oj vad tiden gått fort... nu börjar hon snart 2a.. HJÄÄÄÄÄLP!!! Börjar ju känna mig gammal..

 

 

Presentation


Här får ni läsa om mina tankar, dagar och annat som händer i mitt liv.
Läs och njut, kram!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

nettizdagbok

Ovido - Quiz & Flashcards