nettizdagbok

Alla inlägg under juli 2012

Av Nette - 6 juli 2012 18:18

Började jobba på Hemtjänsten i onsdags morgon..

Började min tjänst med delad tur.. Himla skoj..

Skönt att känna sig nyttig och slippa vara på Vågen.

Mådde inte bra där nere i slutet.

Alla JÄVLA intriger mm.

Visst kommer jag att sakna några spm jobbar på Vågen mer än visa andra.

Trivs himla bra på Hemtjänsten med både personal och vårdtagare.

Känner att detta kommer bli en super bra sommar.

Även om jag kommer jobba hela juli och in på augusti.


Sitter just nu ute på min alltan och lyssnar på musik.

Orkar inne sitta där inne just nu.. e skitledsen.. vill har skita  allt..

Tårarna rinner..men e det någon som bryr sig.. nej inte ett skit.

Har nu rökt 3 cigg på bara några minuter.

Vill bara resa mig upp och gå..men kan inte..

Måste vara skönt att ha någon som fixar allt, tvätt, städ, disk, mat. 

Jag skulle oxå vilja bo på ett hotell där allt blir serverat.

Älskar verkligen min sambo och dotter.. det e inte det..

Skulle bara kännas så himla skönt att slippa göra allt någon gång..

Tänk att få kunna sätta sig vid bordet och maten är lagad.


Äsch skiter i detta nu.. orkarinte ens skriva mer..


 Ha det så bra alla



Presentation


Här får ni läsa om mina tankar, dagar och annat som händer i mitt liv.
Läs och njut, kram!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Blogkeen

nettizdagbok

Ovido - Quiz & Flashcards